De wereld wijzigt met digitale snelheid
Verwachtingen van klanten veranderen met elk innovatief product en iedere nieuwe dienst. Bijzondere digitale ervaringen die zij opdoen bij het ene bedrijf, verlangen zij ook van uw organisatie. Innovators die de markt op hun kop zetten en traditionele spelers buitenspel zetten voeren de spanning op, daarbij aangedreven door de vele nieuwe technologische mogelijkheden. Digitale technologie is de drijvende kracht achter verbetering en innovatie. Het biedt nieuwe kansen op het gebied van klantinteractie, samenwerking en verbetering van bedrijfsprocessen.
En niet alleen Customer experience
Bent u in staat om uw klanten een betere ervaring met uw organisatie te laten beleven? Om uw medewerkers slimmer en sneller te laten samenwerken? En uw organisatie en haar (bedrijfs)processen wendbaar (agile), veilig en betrouwbaar te maken?
Met digitalisering verbetert u niet alleen de ervaring van uw klanten, maar ook de ervaring van uw medewerkers, zakenpartners, leveranciers en publiek. Eigenlijk bedoelen we iedereen die met uw organisatie in aanraking komt. Met digitalisering kunt u zich richten op Operational Excellence, om slimmer en sneller te werken, wendbaar en slagvaardig (agile) te zijn en beter te presteren. Volgens onderzoek van Massachusetts Institute of Technology (MIT) wel tot 26% beter.
Wat is de impact van digitalisering op uw business development? Van idee tot en met uitvoering?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten