- Inzetten van systemen die leidinggevenden veel meer transparantie geven in hun klantenbestand en waarmee bedrijven hun klanten nieuwe waarde kunnen brengen.
- Relevant blijven in het licht van de groeiende concurrentie met nieuwere technologieën en snellere organisaties. Dit vereist een brede systemische verandering in mindset, systemen en werkwijzen. Het betekent zeker niet alleen maar een groter technisch budget.
- Ervoor zorgen dat de technologieën echt van waarde zijn, voor zowel de omzet als de winstgevendheid, en voor het realiseren van de strategie.
- Realiseren van een aanpak die holistisch is rond de drie essenties: technologie, mensen en business.
Het wordt wat ik 'gefocuste digitale transformatie' noem, wat betekent gericht op de ontwikkeling van de business. Definieer de kern van het bedrijf. Ontwikkel een visie. Motiveer de mensen om de digitale transformatie te omarmen, Maak de organisatie wendbaarder en productiever. Betrek de klanten.
Als u eens van gedachten wilt wisselen over waar uw prioriteiten zouden kunnen liggen, plan dan een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten